Veel gestelde vragen
Hieronder vind u de antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op. We helpen u graag.
Kopen jullie ook in op verzoek?
Regelmatig ben ik persoonlijk in Azië om in te kopen voor onze groothandel en onze vaste klanten. Zoekt u iets speciaals? Laat het mij weten. Ik ga dan -geheel vrijblijvend- voor u op zoek. En natuurlijk ga ik voor de beste prijs-kwaliteit verhouding, de beste deal.
In de nieuwsbrief kondig ik mijn vertrek ruim van tevoren aan. Geef zoveel mogelijk beknopte en duidelijke informatie, zoals aantal, model, kleur en eventueel een richtprijs. Een foto (van Google is prima) geeft vaak een beter beeld. Dus die zijn van harte welkom. Des te meer informatie u geeft, des te groter de kans dat ik precies datgene vindt dat u zoekt. Ik ga persoonlijk voor u op zoek en als het gelukt is dan hoort u dat zo snel mogelijk van me.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Zodra u een bestelling plaatst, ontvangt u automatisch een orderbevestiging per e-mail. Hebt u deze e-mail niet ontvangen? Dan zit er mogelijk een typefout in je e-mailadres of heb je stap 4 van het orderproces nog niet helemaal afgerond. Mail even naar info@lolabeads.nl, dan controleren wij of we je bestelling ontvangen hebben.
Tip: tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je gegevens op te slaan. Zo hoef je ze maar één keer goed te controleren en kun je voortaan snel en foutloos bestellen.
Levertijd
Vanaf augustus 2019 leveren we volgens een vast schema, waardoor we producten sneller kunnen uitleveren. Je kunt je bestelling tot de laatste dag van de maand plaatsen. De producten worden vervolgens in de eerste helft van de maand daarop naar je verzonden.
Heb je zilveren sieraad onderdelen nodig? Bestel die dan zo vroeg mogelijk, want de fabrieken hebben niet altijd alles op voorraad.
Betaling
Om uw bestelling in behandeling te kunnen nemen is vooruitbetaling vereist. Indien u direct via iDEAL of PayPal betaalt wordt de bestelling direct naar de fabrikant gestuurd en komen de producten met de eerstvolgende zending mee. Na het plaatsen van uw bestelling brengen wij u zo snel mogelijk op de hoogte van de te verwachten levertijd.
Kan ik (een deel van) mijn bestelling ruilen of retourneren?
Natuurlijk. U hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Wilt u een artikel terugsturen? Neem dan even contact met ons op.
Hebben jullie mijn retourzending al ontvangen?
Zodra uw retourzending bij ons ontvangen en verwerkt is, krijgt u daarvan per e-mail bericht van ons. Hebt u uw pakketje meer dan een week geleden teruggestuurd en nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact op via info@lolabeads.nl